کاظم آرمان پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران( ایبنا)، با اشاره به برگزاری یازدهمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی، عنوان کرد: انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی در هفته پژوهش، یازدهمین دوره نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی را با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با رویکرد تجهیز کتابخانه های تخصصی و دانشگاهی از  28 آذر تا 11 دی ماه برگزار کرد. وی افزود: این نمایشگاه از طریق پرتال نشر دانشگاهی( پند) به صورت مجازی برگزار شد و کتابخانه ها، با 20 درصد تخفیف ناشران و 20 درصد یارانه معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی( در مجموع 40 درصد تخفیف) کتاب های مورد نیاز خود را خریداری کردند. آرمان پور با اشاره به آمار و ارقام فروش کتاب در این نمایشگاه، گفت: در یازدهمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی، در مجموع 15 هزار و 182 نسخه کتاب به ارزش 35 میلیارد و 651 میلیون و 276 هزار و 350 ریال با مشارکت 203 ناشر دانشگاهی به فروش رسید. 

وی بیان کرد: از طرف معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حدود 6 میلیارد و 600 میلیون ریال یارانه به کتابخانه ها تخصیص داده شد که نسبت به نمایشگاه سال قبل حدود 50 درصد افزایش داشت. 

آرمان پور با بیان اینکه در یازدهمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی فقط آثار دارای اعلام وصول از سال 1398 به بعد، امکان عرضه داشت، توضیح داد: پرتال نشر دانشگاهی( پند)، که می توان آن را سرمایه انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی قلمداد کرد، برای همه ناشران حوزه دانشگاهی امکان برابر برای عرضه آثار خود ایجاد کرده است و با برنامه ریزی در حال افزایش کارایی و به روزرسانی پرتال پند به عنوان ویترین بزرگ کتاب دانشگاهی در طول سال هستیم.